Hej, Jeg læste et slogan, jeg tror vil kunne hjælpe mig med at holde mig fra de usunde ting:
Der er ikke noget mad der smager SÅ godt, som det føles at være slank.
I kender sikkert følelsen når man kan komme i et par bukser man ikke har kunnet passe i flere år? Den følelse er virkelig enormt meget bedre end hvad jeg nu kunne få ud af en chokolade bar, så det vil jeg prøve at huske på hver gang jeg er på vej ud til slikmaskinen...
Håber det vil kunne inspirere andre, mvh Lone
17 år30. april 2007 kl. 12:23
kristine22 (slettet)
#2 af kristine22 (slettet)
re: Slogan
Jeg synes, det er et rigtig godt slogan....det huskede jeg lige, da der blev serveret kage til et møde i dag. Vh. Kristine.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg læste et slogan, jeg tror vil kunne hjælpe mig med at holde mig fra de usunde ting:
Der er ikke noget mad der smager SÅ godt, som det føles at være slank.
I kender sikkert følelsen når man kan komme i et par bukser man ikke har kunnet passe i flere år? Den følelse er virkelig enormt meget bedre end hvad jeg nu kunne få ud af en chokolade bar, så det vil jeg prøve at huske på hver gang jeg er på vej ud til slikmaskinen...
Håber det vil kunne inspirere andre,
mvh Lone