kacl
Du læser en tråd i debat > kostcvk
re: kcal
Hej Tanja
Med 1400 kcal og al den træning er du da sikker på at tabe dig!
En tommelfinger-regel siger at en almindeligt bygget kvinde skal have omkring 2000 kcal for at holde vægten - 500 mindre for at tabe sig.
Prøv at gå ind under Profil-Mål i menuen foroven. Der kan du sætte dig et vægttabsmål. Når du så går ind under Info - Oversigt kan du se der hvor mange kalorier du gerne skulle have i underskud om dagen for at opnå dit mål.
God vind med dit projekt :-)
Med 1400 kcal og al den træning er du da sikker på at tabe dig!
En tommelfinger-regel siger at en almindeligt bygget kvinde skal have omkring 2000 kcal for at holde vægten - 500 mindre for at tabe sig.
Prøv at gå ind under Profil-Mål i menuen foroven. Der kan du sætte dig et vægttabsmål. Når du så går ind under Info - Oversigt kan du se der hvor mange kalorier du gerne skulle have i underskud om dagen for at opnå dit mål.
God vind med dit projekt :-)
17 år9. april 2007 kl. 18:42
som ny bruger har jeg lige et spørgsmål som jeg håber at i vil kunne hjælpe mig med. jeg er 38 år,171 høj vejer pt.73 kg. jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor mange (eller lidt ) kalorier jeg skal indtage om dagen for at tabe mig. jeg træner 3 gange om ugen i 2 timer. lidt forskelligt træning (spinning,styrke,fitball,løb). lige nu er det omkring 1400 kacl fordi at det har jeg fået af vide engang men nu er jeg ikke sikker på at det er rigtigt.mvh tanja