jeg kan ikke forstå det. er totalt oppustet her til aften. og har ikke spist tung mad overhovedet i løbet af dagen. mine måltider har set således ud:
smoothie (200g skummetmælk, ½banan, 1 kiwi, nogle frosne jordbær) 250g yoghurt m. 30 g. chokomüsli 2 små skiver rugbrød m ½ avokado og ½ banan 75g blomkål 125g cherrytomat 100g agurk 1 lille æble 2 små skiver rugbrød m. ½ avocado 125g cherrytomater 10g rosiner
ved ikke om det er fordi jeg spiser meget frugt og grønt? sys bare ikke det burde være så slemt, når det sådan er fordelt ud på dagen... men har det en sammenhæng?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
smoothie (200g skummetmælk, ½banan, 1 kiwi, nogle frosne jordbær)
250g yoghurt m. 30 g. chokomüsli
2 små skiver rugbrød m ½ avokado og ½ banan
75g blomkål
125g cherrytomat
100g agurk
1 lille æble
2 små skiver rugbrød m. ½ avocado
125g cherrytomater
10g rosiner
ved ikke om det er fordi jeg spiser meget frugt og grønt? sys bare ikke det burde være så slemt, når det sådan er fordelt ud på dagen... men har det en sammenhæng?