#2 af Mille1989 (slettet)
Foreslag - gode råd ang. min kost?
Du læser en tråd i debat > kostMille1989 (slettet)
re: Foreslag - gode råd ang. min kost?
Hejsa Cowgirlie
Har selv haft det problem med at jeg ikke lige fik spist morgenmad, men så kan jeg slet ikke fungere, så nu spiser jeg trofast morgenmad hver morgen!!
Jeg spiser normalt en halv grape eller et andet stykke frugt, og så en skål A38 med fiberrigt müsli..
Med i skole har jeg gerne en klapsammen-sandwich(altså rugbrød, salat, pålæg og så noget peberfrugt eller andet), et par gulerødder og et stykke frugt.. Hvis man gerne vil have lidt lækkert med i madpakken kan jeg anbefale lidt rosiner, tørrede abrikoser eller mandler, men selvfølgelig i små mængder..
Min madpakke varierer selvfølgelig lidt alt efter humøret, og hvor lang skoledagen er.
Håber det kunne give lidt ideer - Held og lykke med vægttabet(;
Mille
Har selv haft det problem med at jeg ikke lige fik spist morgenmad, men så kan jeg slet ikke fungere, så nu spiser jeg trofast morgenmad hver morgen!!
Jeg spiser normalt en halv grape eller et andet stykke frugt, og så en skål A38 med fiberrigt müsli..
Med i skole har jeg gerne en klapsammen-sandwich(altså rugbrød, salat, pålæg og så noget peberfrugt eller andet), et par gulerødder og et stykke frugt.. Hvis man gerne vil have lidt lækkert med i madpakken kan jeg anbefale lidt rosiner, tørrede abrikoser eller mandler, men selvfølgelig i små mængder..
Min madpakke varierer selvfølgelig lidt alt efter humøret, og hvor lang skoledagen er.
Håber det kunne give lidt ideer - Held og lykke med vægttabet(;
Mille
17 år7. marts 2007 kl. 18:24
bruger slettet
re: re: Foreslag - gode råd ang. min kost?
Okay, det lyder godt!! Tusind' tak. :)
17 år8. marts 2007 kl. 13:57
jeg vil meget gerne modtage foreslag og gode råd ang. min kost, sådan i dagligdagen. :-)
Jeg har ikke rigtig styr på det - og hellere ikke på hvad jeg skal købe når mig og min far tager ud og køber ind.
Nu er det sådan at jeg kun er 14 år, så det skal helst passe til min alder. :-)
F.eks. vil jeg gerne have råd til min morgenmad og min madpakke i skolen - da jeg har hørt at det skulle være nogle meget vigtige måltider på dagen.
Jeg har det desværre sådan at jeg sommetider skipper helt at spise morgenmad og madpakke - og først får noget mad klokken 13:00 - 14:30 og det er næsten altid pasta, ris eller lignende. Og jeg er godt klar over at det ikke er særlig sundt. Specielt når jeg hver dag skal i skole, og bruge massere af energi psykisk. Og at jeg på samme tid skal tænke på at jeg skal kunne overskue fysisk motion, så skal jeg have en kost som passer til mig.
Håber i kan hjælpe.
Knus,
Cowgirlie