#1 af Lykken (slettet)
Hvilken kur
Du læser en tråd i debat > kostLykken (slettet)
Hvilken kur
følger I?
17 år7. marts 2007 kl. 08:08
zenta78 (slettet)
re: Hvilken kur
hej Lykken.
Jeg følger ikke nogen kur ,jeg har kun lagt mit liv om, jeg tror ikke på kurer da man når man stopper bare går tilbage til den gamle hverdag, nej det drejer sig om at få integret nogle nye vaner ang, sund mad og motion og kun synde en dag i ugen. det har virket for mig.
Zenta
Jeg følger ikke nogen kur ,jeg har kun lagt mit liv om, jeg tror ikke på kurer da man når man stopper bare går tilbage til den gamle hverdag, nej det drejer sig om at få integret nogle nye vaner ang, sund mad og motion og kun synde en dag i ugen. det har virket for mig.
Zenta
17 år7. marts 2007 kl. 10:09
Bit
re: re: Hvilken kur
Jeg forsøger at kombinere South Beach med at tælle kalorier her på Madital. Dvs. godt med proteiner, ingen "hurtige" kulhydrater, men gerne de "langsomme" fra f.eks. rugbrød, og så i det hele ikke over 1500 kalorier dagligt. Det har virket i en periode, men gør det ikke længere, fordi jeg åbenbart er kørt sur i det! Så jeg må nok give zenta78 ret. Alligevel forsøger jeg at komme tilbage på sporet ved hjælp af den samme metode. Jeg bliver nok aldrig klogere ...
17 år7. marts 2007 kl. 11:51