Saftevand

Du læser en tråd i debat > kost

Saftevand
Har et spørgsmål omkring saftevand....

Jeg drikker light saftevand, skal man taste det?
Altså hvis det er dét der skal til så er det ok, men lidt trælst dog.....

Lina
17 år5. februar 2007 kl. 14:35
re: Saftevand
I teorien. Ja!. Men hvis der er forsvindende lidt kcal i, så er det ligemeget :)
17 år5. februar 2007 kl. 15:06
Dog er det vigtigt for vandregnskabet, så bare tast mængden ind som vand.
17 år5. februar 2007 kl. 20:41
Hej - jeg tror også at man nogen gange skal være opmærksom på at der faktisk kan være mange kalorier i saftevand - selom det er light?
mvh
mig
17 år20. februar 2007 kl. 07:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });