Logbog for Lina

Du læser en tråd i debat > kost

Logbog for Lina
Syntes vi mangler det man kalder en logbog, som man kan skrive i hverdag og evt få lidt feedback omkring træning og kost, og ikke mindst også inspirere andre.

Lina
17 år5. februar 2007 kl. 10:21
re: Logbog for Lina
Hej
Prøv at kigge på slankogrask.dk den site bruger jeg til dette,
men du må ikke smutte herfra, du kan ikke undvære madital.
beta
17 år5. februar 2007 kl. 12:52
Hej Lina.

Jeg skal nok holde øje med dig.
Bare skriv din kost for hver dag ned.
17 år5. februar 2007 kl. 14:15
Morgenmad:
Desværre fortrak jeg at sove så den skippede jeg

Middag:
70g Blomkål
70g Gulerod
70g Broccoli
100g tun
30g Olie Edikke dressing (hjemmelavet)
65g Rugbrød

Mellem:
1 stk. Alt i een Kiks
100g Agurk
100g Banan

Aften:
225g Kartoffel
100g Frikadelle
200g aspars
17 år5. februar 2007 kl. 14:26
re: re: Logbog for Lina
Du skal også skrive hvor mange kcal, der er i hvert måltid. Det er næsten det vigtigste
17 år5. februar 2007 kl. 15:08
forslag
Tryk eventuelt på "info" og copy/paste siden med "mad" ind i tråden.
17 år5. februar 2007 kl. 15:10
Logbog for Lina
det bliver sku for omfattende.. måske skulle jeg gøre som beta...

hmm.. der må næsten være en lettere løsning..

Lina..
17 år5. februar 2007 kl. 15:27
Jeg lurer lige med her - hvad er det I mangler herinde?

Man kan skrive en "dagbog" nedenunder den indtagne mad. Det kan så fremkaldes ved at klikke på de røde punkter på vægtgrafen.

Vil I gerne, at denne "dagbog" bliver offentliggjort, så andre brugere kan læse i den, eller hvad er det, der helt præcist mangler? Så kunne det jo være, at det kunne ændres :-)
17 år5. februar 2007 kl. 16:29
Ja det kunne være rigtig lækkert hvis man kunne offenlig gører hvad man spise eller bare en dagbog så andre måske kunne kommentere og blive inspireret af den. Jeg tænker mange af os spiser det samme hver dag og man løber tør for ideer og kombinationer, så det kunne være rigtig godt!!

Men kan det lade sig gøre?

Lina
17 år5. februar 2007 kl. 16:42
re: re: Logbog for Lina
Jeg plejer at sige, at alt kan lade sig gøre - det er blot om at finde den mest hensigtsmæssige måde :-)

Mit umiddelbare forslag er, at man kunne lave en dagbog, som henter de indtastede fødevarer ind i dagbogen på den konkrete dag?

Men hvor skal dagbogen så være?

Til de som læser med her, bliver det selvfølgelig en mulighed, som man kan vælge til, hvis man ønsker det. Blot lige for at sikre, at der ikke er nogen, der sidder og bliver nervøs over, om deres indtagne mad bliver vist til alle andre herinde :-)

(nu vil jeg ikke lige love, at det bare kommer på sådan lige vupti, men vi kan godt prøve at komme frem med et forslag, og se, om der er et generelt ønske om det herinde :-)

Du skriver bare alle dine tanker - også dem der måske ikke kan lade sig gøre ;-)
17 år5. februar 2007 kl. 17:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });