Spareribs

Du læser en tråd i debat > kost

Spareribs
Jeg er stor fan af spareribs. men når jeg skal taste det ind er det den rå vægt der skal indtastes. hvilket jo er rigtig meget med ben. jeg tænkte så om det gør nogen forskel om jeg venter med at veje kødet til de er stegt og jeg har taget kødet af benet. selv om der står at det er den rå vægt som indtastes????

Zenta
17 år22. januar 2007 kl. 15:12
re: Spareribs
hvad med at veje dem i rå tilstand, når du har spist vejer du benene og trækker det fra. Voila, så har du vægten på det rå kød.
Nogle gange må man være lidt kreativ, hehe.

Eskimo
17 år23. januar 2007 kl. 00:07
re: re: Spareribs
Tak for svaret. såen gjore jeg også, kom bare først i tanke om det efter jeg havde lavet indlægget.

Zenta
17 år23. januar 2007 kl. 09:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });