Kan i hjælpe?

Du læser en tråd i debat > kost

Kan i hjælpe?
Jeg fik desværre en høj snegl med chokolade glasur fra bageren til morgenmad! Den var god, men nu kan jeg ikke finde ud af næringsindholdet!

Er der nogen der kan hjælpe?

En kvinde i synd! :-)
17 år21. januar 2007 kl. 14:12
re: Kan i hjælpe?
Uha da da :o)

Den er vel nærmest sammenlignelig med "smørkrans" og en af de høje skal nok veje 150 g - så der røg lige 700 kcal på kaloriekontoen i 5 mundfulde :o)
17 år21. januar 2007 kl. 14:56
re: re: Kan i hjælpe?
Tak for hjælpen..

Ja, det er ikke godt, for jeg fik også rundstykker med ost..

Sååå, der er ikke plads til ret meget mere idag.. :-)

En kvinde i synd! :-)
17 år21. januar 2007 kl. 15:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });