Jeg faldt over disse produkter i superbrugsen i går. Jeg synes de er helt fantastiske. De smager rigtig godt og de tilfører gode værdier, når jeg indtaster min mad for dagen. De giver en tyngde og virker som mæthedsdel i salat. Og så har jeg fundet noget, som smager godt ( ikke så vild med boghvedenudler ect) som jeg kan komme tomatpurê på og det vil jeg glæde mig til. Stor anbefaling. Vh Bodil
8 år16. april 2016 kl. 19:42
Krokodillen (slettet)
#2 af Krokodillen (slettet)
tak for tip - dem vil jeg prøve -
gud ved, jeg kunne godt bruge noget inspiration. Det går virkelig for meget op og ned her...
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Stor anbefaling.
Vh
Bodil