Mad til en dag i Legoland

Du læser en tråd i debat > kost

Mad til en dag i Legoland
Hej.

Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til mad, jeg kan tage med i Legoland. Der er ikke mulighed for at få det på køl. Umiddelbart tænker jeg forskelligt udskåret grønt, evt knækbrød.
Hvad kan man mere finde på?

Kh Lykke
10 år31. juli 2014 kl. 11:32
Vi skal selv til Legoland.
Jeg har bagt grov pølsehorn og tager skrallede gulerødder i en pose. Så er der lidt hygge til børnene og sundt til mor.
Om aften spiser vi der. Salat og 1 stykke kød.
Vil gå en masse rund, det forbrænder :)
10 år31. juli 2014 kl. 20:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });