Opskrift - efterlysning

Du læser en tråd i debat > kost

Opskrift - efterlysning
Hey alle slankegourmet'er

Har hørt at man kan lave lasagne med hvidkålsblade, istedet for pasta.. er der nogen, der har en lækker opskrift, de vil dele ud af?

Tak på forhånd.

Lovely
11 år18. februar 2013 kl. 09:00
re: Opskrift - efterlysning
Fandt en opskrift her:
familiejournal.dk
11 år18. februar 2013 kl. 10:29
uhm det ser godt ud, den bliver jeg da også nødt til at prøve..og så er det da billig mad.. :))
11 år18. februar 2013 kl. 10:47
Mums.. ser lækkert ud - den nupper jeg.

NB: Når der står fløde i en opskrift med Low Carb.. er det så piskefløde?

På forhånd tak.
11 år18. februar 2013 kl. 11:17
Den havde jeg ikke lige set (har ikke selv prøvet den).
Nu kommer jeg fra "Paleo-land" og der bruger de fuldfede mejeriprodukter - men der kan vel godt bruges fløde med mindre fedtprocent til.
Skulle jeg lave den ville jeg nok også bytte alm. bacon ud med kalkunbacon eller undvære den helt :-)
11 år18. februar 2013 kl. 12:59
LowCarb kan både være med f.eks. milda 4%, cremefine fløderne eller piskefløde 38%

Jo mere fedt i fløden jo mere fedt er der i retten og det betyder færre kulhydrater i forhold til fedt i retten = godt, fordi der så er... ta-da.. low carb high fat ;-)

Jeg bruger som regel milda 4% fordi jeg tæller kalorier og ikke vil have alt for mange kalorier, men mange der er på lchf mener ikke kalorietælling er nødvendigt. Det kræver så til gengæld en indre stopklods - hvilket jeg så ikke er den fornemme ejer af ;-)
11 år23. februar 2013 kl. 02:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });