hvad skal i have til aftensmad?

Du læser en tråd i debat > kost

hvad skal i have til aftensmad?
her hedder det koteletter på salsabund, knoldsellerimos, guacamole, revet ost, quinoa og så lidt oliven on the side. alt hjemmelavet

hvad skal i have?
11 år25. januar 2013 kl. 17:02
re: hvad skal i have til aftensmad?
meget usundt og ukorrekt... Men vi skal have ristet brød, det meste af huset er ramt af maveonde, så der skal noget ned der suger.
11 år25. januar 2013 kl. 17:52
hmm den fine sellerimos var ikke et hit! til gengæld blev vi positivvt overraskede over quinoa. det er bestemt ikke sidste gang jeg laver det :D
11 år25. januar 2013 kl. 19:24
Energien svigtede og smerterne styrede - så det blev en kedelig, kcalfyldt fryse-pizza med lidt ekstra kylling på.

I morgen står den måske på spise ude (det bliver nok burger hvis det ender med at vi skal i biffen) men der er købt ind til grøntsagsgryde med butterbeans - overvejer at skifte butterbeans ud med røde linser (der er godt nok lidt flere kulhydrater i, men de trænger til at blive spist) og som altid gør jeg retten "ikke-vegetar" ved at smide kylling i også - min mund løber i vand bare ved tanken om det måltid ;)
11 år25. januar 2013 kl. 20:04
Her stod den på 100 g kyllingebryst med 300 g Broccoliblanding og 100 g Beanaise sovs (Uden smør) til MUMS :O))
11 år26. januar 2013 kl. 19:32
puh mine eksamensnerver slog til. så jeg endte med koteletter i pikantostesause og pasta. dertil asti og så i seng så jeg kunne få sovet ud.

er heldigvis frisk idag og mangler nu kun at overleve idag uden at blive et nervevrag. så hedder den eksamen mandag. PYH!
11 år27. januar 2013 kl. 07:59
Igår aftes fik jeg en lille sandwich med kylling og 4 kyllingespyd fra 7-eleven... xD I dag skal jeg vist have ovnbagt laks og rodfrugter.. :)
11 år28. januar 2013 kl. 08:29
Jeg elsker at få laks bagt i ovnen med citron, dild og hvidløg. Så serverer jeg det sammen med nogle grønne asparges. Lækkert!
11 år28. januar 2013 kl. 11:06
Fik suppe - vandstegt løg/hvidløg, broccoli, svampemix, lidt persillerod, fuldkorns-pasta-suppehorn, rød chili, 1 tsk bouillionpulver, lidt soyafløde, urtesalt, persille. Prøver at spise mad med så lidt raffineret fedt som muligt - nyt eksperiment.
11 år30. januar 2013 kl. 00:58
Jeg har lige fået hakkebøf, hytteost, røræg, gulerod og agurkestave :)
11 år10. februar 2013 kl. 20:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });