#1 af bruger slettet
Dessert
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
Dessert
Er der nogen som kender nogle gode desserter som er kalorievenlige? De må gerne indeholde sukker og andre gode sager, men i en begrænset mængde. Eksempelvis er jeg vild med marengs med græsk yoghurt og frugt, men jeg vil gerne prøve noget nyt.
12 år21. oktober 2012 kl. 19:28
fedania
re: Dessert
Man kan godt lave de her pandekager nogenlunde sunde:
madbanditten.dk
Jeg lavede dem med fromage frais 0,2% og brugte 4% madlavningsfløde i stedet for den fuldfede. Jeg brugte jeg Sukrin, men du kan bruge samme mængde rigtig sukker i stedet, hvis du ikke bruger kunstig sødemiddel. De smagte faktisk ganske udmærkede :)
madbanditten.dk
Jeg lavede dem med fromage frais 0,2% og brugte 4% madlavningsfløde i stedet for den fuldfede. Jeg brugte jeg Sukrin, men du kan bruge samme mængde rigtig sukker i stedet, hvis du ikke bruger kunstig sødemiddel. De smagte faktisk ganske udmærkede :)
12 år21. oktober 2012 kl. 21:16
Girl next door
Bland skyr, græsk ypghurt og philadelphia light. Put en skefuld nutella i, rør rundt og nyd i stor stil.
Alternativ udgave er med æble og kanel i stedet for nutellaen.
Alternativ udgave er med æble og kanel i stedet for nutellaen.
12 år22. oktober 2012 kl. 20:36
bruger slettet
Gode ideer i er kommet med. Men jeg er en af de heldige som ikke kan lide nutella så jeg må prøve med æble og kanel i stedet.
12 år23. oktober 2012 kl. 06:52
tynd74
en go creme af en smule cheacy a-38 , 0,1 % hvor der kommes vanilie sukker i , smager fantastisk ovenpå små stykker blandet frugt ;-) ideén er fra hjerteforeningen og indeholder begrænset kcal ;-)
12 år24. oktober 2012 kl. 07:33
Piveskid
En lækker og frisk dessert for mig, er en god frugtyoghurt fra Lidl på omkring 1-2% fedt.
Jeg plejer at bruge den, der er med fersken og passionsfrugt, så blander jeg den op med friske bananer evt. lidt ananas, lagvis, og derefter lidt revet mørk chokolade på toppen.
Jeg plejer at bruge den, der er med fersken og passionsfrugt, så blander jeg den op med friske bananer evt. lidt ananas, lagvis, og derefter lidt revet mørk chokolade på toppen.
12 år6. november 2012 kl. 09:40
bruger slettet
12 år16. november 2012 kl. 23:51