Proteinopskrifter.dk

Du læser en tråd i debat > kost

Proteinopskrifter.dk
Jeg ved ikke om siden allerede er blevet nævnt, men ellers et lille godt tip til den søde tand:
proteinopskrifter.dk
Siden er en blog som indeholder opskrifter på diverse kager, snacks, pizza mm. som indeholder forholdsvis få kalorier, mange proteiner og få kulhydrater.
Personligt har jeg testet en del af opskrifterne og er bestemt ikke blevet skuffet. Prøv det :)
12 år24. september 2012 kl. 15:08
re: Proteinopskrifter.dk
Tak for det :-)

Det skal jeg helt klart have kigget på.
12 år24. september 2012 kl. 19:56
Jeg havde en del problemer med at finde siden, men tror du det er den korrekte side jeg har fundet hvis jeg undlader www og bare skriver proteinopskrifter.dk?

12 år24. september 2012 kl. 20:16
Gud ja, det kan jeg da godt se. Tænkte ikke lige på at der kunne være forskel på www http://, men det er der så :)
proteinopskrifter.dk
12 år27. september 2012 kl. 13:13
w w w er faktisk unødvendigt nu til dags,
12 år27. september 2012 kl. 14:09
proteinpow.com er heller ikke en helt tosset side - bare for at give input i samme boldgade : D
12 år8. oktober 2012 kl. 20:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });