Jeg var indtil for 3,5 år siden en pige, der altid har haft lidt for meget på sidebenene. En dag fik jeg nok og motivationen var helt i top, så jeg tabte mig 12 kg på 2,5 måned via sund kost og en ordenlig bunke motion.
Jeg vil dele ud af de gode råd og den viden, som jeg har suget til mig de sidste 3 års tid. Jeg er IKKE uddannet ernæringsekspert el.lign, så min viden stammer altså udelukkende fra min nysgerrighed omkring kroppen, mad osv. Jeg har indsamlet viden fra diætist, nettet, bøger, dokumentere osv.
Jeg er 25 år, vejer (pt) 66,5 kg og måler 170 cm.
Sommeren over har jeg taget lidt på, da det har været lidt for hyggeligt det hele :) Jeg vil derfor gerne ned på de vante 65 kg, og nu jeg er igang, vil jeg MEGET gerne ned på 62 kg, da mavsen godt kunne trænge til at blive lidt mere fedtfri :) Første stop: 65 kg (gerne pr. 1/10)
Skriv til mig, hvis I ønsker inspiration til morgenmad og frokost samt gode mellemmåltider til formiddag og eftermiddag!
Jeg er selv tilhænger af en proteinrig kost med masser af frugt og grønt!
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg var indtil for 3,5 år siden en pige, der altid har haft lidt for meget på sidebenene. En dag fik jeg nok og motivationen var helt i top, så jeg tabte mig 12 kg på 2,5 måned via sund kost og en ordenlig bunke motion.
Jeg vil dele ud af de gode råd og den viden, som jeg har suget til mig de sidste 3 års tid. Jeg er IKKE uddannet ernæringsekspert el.lign, så min viden stammer altså udelukkende fra min nysgerrighed omkring kroppen, mad osv. Jeg har indsamlet viden fra diætist, nettet, bøger, dokumentere osv.
Jeg er 25 år, vejer (pt) 66,5 kg og måler 170 cm.
Sommeren over har jeg taget lidt på, da det har været lidt for hyggeligt det hele :) Jeg vil derfor gerne ned på de vante 65 kg, og nu jeg er igang, vil jeg MEGET gerne ned på 62 kg, da mavsen godt kunne trænge til at blive lidt mere fedtfri :) Første stop: 65 kg (gerne pr. 1/10)
Skriv til mig, hvis I ønsker inspiration til morgenmad og frokost samt gode mellemmåltider til formiddag og eftermiddag!
Jeg er selv tilhænger af en proteinrig kost med masser af frugt og grønt!
Vh M