#2 af Hellelang (slettet)
Hjælp til dessert fra reklame
Du læser en tråd i debat > kostHellelang (slettet)
re: Hjælp til dessert fra reklame
Jeg har ikke set reklamen. - Eller jeg kan ikke lige huske den ihvertfald.
Ladyfingers er jo bare sandkage der er tørbagt.
Jeg tror jeg ville prøve mig frem med nogle mandelmarengs. - æggehvider, mandelmel og perfect fit eller anden sukkererstatning.
Ladyfingers er jo bare sandkage der er tørbagt.
Jeg tror jeg ville prøve mig frem med nogle mandelmarengs. - æggehvider, mandelmel og perfect fit eller anden sukkererstatning.
12 år28. august 2012 kl. 11:32
Wolfgirl (slettet)
re: Hjælp til dessert fra reklame
Du kan tage og hakke noget mørk chokolade og blande med cheasy 0,1.. det burde give noget derhen ad.. tror ikke du kommer ret tæt på originalen uden et relativt højt kcal-indhold.. Men isis' is er da klart et godt alternativ.. Tag evt vanilleisen og bland med hakket mørk chokolade.. Chokolade er desværre en af de ting, der ikke fås kaloriefattigt. End ikke de sukkerfri versioner.
12 år28. august 2012 kl. 19:45
youtube.com
Mit spørgsmål er, om det på nogen måde er muligt at lave den i en sundere udgave? Der ser ud som om det er ladyfingers eller sådan noget der kommer i - kan man få noget andet som stadig er sprødt og lækket, men sundere?
Jordbærsaucen tænker jeg, at man kan lave i en sukkerfri/sukkerreduceret udgave - og isen.... tja, der kan man vel bruge isis i stedet, og så med lidt god kvalitet mørk chokolade på, som jo er sundt ;)
Nogen der har gyldne input? Jeg overvejer at forkæle mig selv ;)