Proteinpandekager
Du læser en tråd i debat > kostfedania
re: Proteinpandekager
Jeg handler altid hos bodylab når jeg skal ha' proteintilskud. Jeg er dog ikke så god til det med pulver, men deres proteinbarer (bodylab.dk) er bare mums for mine smagsløg :)
Du kan dog også lave proteinpandekager helt uden pulver - se fx. foodiesnfashion.blogspot.dk
Du kan dog også lave proteinpandekager helt uden pulver - se fx. foodiesnfashion.blogspot.dk
12 år5. august 2012 kl. 12:25
Fidiscobonide (slettet)
Det var interessant... Det må jeg prøve! Er også lidt imod det syntetiske.... Har du prøvet dem?
12 år5. august 2012 kl. 21:43
fedania
Jeg har desværre ikke haft lejlighed til at prøve lige netop den opskrift fra foodiesnfashion - men jeg har afprøvet en del andre fra den blog, og det har ramt plet hos mine smagsløg hver gang :)
Proteinbarerne fra BodyLab spiser jeg dog helt uden forbehold - jeg bruger dem som morgenmåltid (når det tog lidt længere at sove end planlagt), efter træning, inden sengetid osv. Nogle gange en hel, andre gange en halv eller kvart :)
Proteinbarerne fra BodyLab spiser jeg dog helt uden forbehold - jeg bruger dem som morgenmåltid (når det tog lidt længere at sove end planlagt), efter træning, inden sengetid osv. Nogle gange en hel, andre gange en halv eller kvart :)
12 år5. august 2012 kl. 21:49
Kittymus (slettet)
Hej :)
Jeg laver tit proteinpandekager, dog bruger jeg aldrig mit proteinpulver på det, men i stedet bruger jeg æggehvider - bland det sammen med havregryn, en most banan og mælk eller vand indtil konsistensen er rigtig og så på panden. Nogle gange kommer der også blåbær eller hindbær på og det er altså bare mums! ;)
Jeg laver tit proteinpandekager, dog bruger jeg aldrig mit proteinpulver på det, men i stedet bruger jeg æggehvider - bland det sammen med havregryn, en most banan og mælk eller vand indtil konsistensen er rigtig og så på panden. Nogle gange kommer der også blåbær eller hindbær på og det er altså bare mums! ;)
12 år14. august 2012 kl. 17:47
Weinke
Tak for tippet Kittymus, de smagte skide godt :) Et pift kanel er også rigtig godt at bruge.
12 år23. august 2012 kl. 21:02
Nogen, der har nogen anbefalinger?