Blog med gode opskrifter.

Du læser en tråd i debat > kost

Blog med gode opskrifter.
Har fundet denne blog og kan nærmest ikke vente med at komme igang med at få prøvet opskrifterne på den. Har bagt blåbær-banan muffins her til aften og de var bare gode og ikke spor syndige.
Ville bare lige dele mit fund med jer. Fortsat god aften.

foodiesnfashion.blogspot.dk
12 år28. juli 2012 kl. 23:30
re: Blog med gode opskrifter.
Hov, kom til at linke til én speciel opskrift.
Gå til forsiden herfra og se de forskellige opskrifter i fanen helt til højre.
12 år28. juli 2012 kl. 23:33
Okay vanvittig god side..! Tak for tippet.. elsker den allerede..!
12 år10. august 2012 kl. 15:12
Hjemmesider med gode opskrifter.
Super god idé, at udveksle links til gode sites med lækker, sund og fedtfattig mad.

Jeg synes der er meget inspiration at hente på: netdoktor.dk
12 år10. august 2012 kl. 16:10
Jeg bruger også denne blog rigtig meget (foodies N' Fashion) og kan anbefale de fleste muffins (mangler at afprøve et par opskrifter), spinat-brød og ISÆR den glutenfri brownie som bare smager SÅ GODT og som man faktisk kan tillade sig at spise i ganske fine mængder sammen med sit vægttab...

Har desuden i forbindelse med min fødselsdag også bagt hendes banan-blåbær muffins som banan-blåbær kage. Den fik bare lidt længere tid i oven, og sammen med brownien fik den bare KANON ros af alle der har været forbi og smage :)
12 år11. august 2012 kl. 11:58
Rigtig brugbar og spændende blog. Tak :)
12 år13. august 2012 kl. 22:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });