#2 af bruger slettet
spis maven flad bogen
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: spis maven flad bogen
Hvad med at låne bogen på biblioteket indtil du selv får råd til at købe den. Jeg har lånt den engang og den så da ret god ud med nogle spændende opskrifter.
12 år23. juli 2012 kl. 12:17
solskinsglad
Jeg har fulgt den - og gør det stadig :) Jeg kom egentlig på sporet af denne bog, da jeg pga PCO blev anbefalet Bjarne Stigsby's Spis dig gravid. Hans medforfatter er forfatter til Spis maven flad. I dag ejer jeg samtlige bøger fra Charlotte Hartvig.
Jeg tabte som en "bivirkning" ved kuren mod PCO ca. 10 cm i taljen (og 4 kg på vægten).
Prøv at google "spis maven flad", så kommer der flere links til sider, hvor man kan få en smagsprøve på opskrifter fra bogen.
Jeg tabte som en "bivirkning" ved kuren mod PCO ca. 10 cm i taljen (og 4 kg på vægten).
Prøv at google "spis maven flad", så kommer der flere links til sider, hvor man kan få en smagsprøve på opskrifter fra bogen.
12 år23. juli 2012 kl. 18:49
Tina_91 (slettet)
mange tak for svar :)
12 år26. juli 2012 kl. 01:46
Labepe (slettet)
Jeg har ikke Spis Maven Flad, men har flere andre af Charlotte Hartvigs bøger. Og jeg er vild med dem, jeg syntes at det er en rigtig god og effektiv måde at gøre det på. Og det har desuden givet mig et sundere forhold til mad. Så køb den så snart du kan :)
12 år28. juli 2012 kl. 22:29
janian (slettet)
Kan kun give de andre ret. Elsker Charlottes bøger!! Lever selv efter hends principper i forhold til flad mave venlig kost og PCO venlig og det virker bare super godt. Jeg har selv PCO og havde for et halvt år siden slet ikke mens. men nu er de faktisk for første gang i mit liv blevet nogenlunde normale og regelmæssige. Så er bare sikker på den kost der anbefales i bogen er rigtig god for kroppen. Kan hvert fald bare mærke på mig selv at jeg har fået det bedre.
Så bare igang med det!! :)
Så bare igang med det!! :)
12 år29. juli 2012 kl. 05:27
Lebu (slettet)
Jeg har bogen, sidder med den lige nu.
Kan kun anbefale den. Der er nogle lækre opskrifter i, som også min familie kan/gider spise.
Hvis jeg skal skal nævne et lille minus om bogen, så er det at det er lidt dyrt at starte op med denne kur. Man skal skaffe sig en del råvarer som er dyre. Men når man har dem, så holder de længe.
Og man taber sig rent faktisk om maven - og det er jo et stort plus!
Kan kun anbefale den. Der er nogle lækre opskrifter i, som også min familie kan/gider spise.
Hvis jeg skal skal nævne et lille minus om bogen, så er det at det er lidt dyrt at starte op med denne kur. Man skal skaffe sig en del råvarer som er dyre. Men når man har dem, så holder de længe.
Og man taber sig rent faktisk om maven - og det er jo et stort plus!
12 år30. juli 2012 kl. 10:08
jeg overvejer at købe denne bog, og følge disse opskrifter, da jeg skal tabe mig omkring maven. :)
desværre har jeg først råd til d. 1
men tænkte om der måske var andre herinde der overvejede det samme, så man måske kunne "følges" og støtte hinanden og fortælle hvordan det går :)
er der nogle der måske allerede har prøvet den, og har noget godt eller skidt at fortælle om denne "kur"?