#1 af Bullerkk (slettet)
Ideer til sunde "bolcher"?
Du læser en tråd i debat > kostBullerkk (slettet)
Ideer til sunde "bolcher"?
Sidder lige og tænker på om der er nogle der har en god ide til nogle sunde "bolcher"? Noget sundt som kan holde en optaget, når den dumme trang til bare at køre ind melder sig. Og som måske endda smager godt:-)
12 år12. juni 2012 kl. 20:59
MillerV
re: Ideer til sunde "bolcher"?
Hvis det er om aftenen man mangler noget at sutte på, som er lidt bolche agtigt, så kan frosne vindruer nydes. :-)
12 år12. juni 2012 kl. 22:43
biologi c
prøv at købe diabetes slik. uden tilsat sukker
kan købes i fx. tivoli København hos bolchemageren bag ved den store børne karursel. eller på internettet.fx mærket: Atwel
eller i biografen der er ofte også sukkerfrit blandt bland selvslik.
de koster dog ca ½ mere end almindeligt slik
kan købes i fx. tivoli København hos bolchemageren bag ved den store børne karursel. eller på internettet.fx mærket: Atwel
eller i biografen der er ofte også sukkerfrit blandt bland selvslik.
de koster dog ca ½ mere end almindeligt slik
12 år13. juni 2012 kl. 10:53
Butterfly<3
Vil bare lige tilføje, at slik uden tilsat sukker ofte har samme kalorie-indhold som alm. slik... Det kommer an på hvilken slags sødemiddel der er brugt...
12 år29. juni 2012 kl. 10:12
calcit
Haribo har nogle små salt pastiller....i lyseblå pose....dem har jeg i mit forløb haft stor glade af.
12 år30. juni 2012 kl. 13:14
ibenviol (slettet)
re: Ideer til sunde "bolcher"? svar fra ibenviol
kære du,
Sukker er ikke et produkt som kroppen har brug for.
Sukker kan man få en abnorm trang til når man er træt, så er det bedre at hvile, for ikke at få et kunstigt oppustet trip., I indien, hvor madkunsten er over 4000 år gammel, tygger man frø fra anis eller fennikel, begge to er frø der fremmer fordøjelsessafterne man kan købe det hos naturdrogeriet.dk., efter vægt ..... der er intet unaturligt. jeg har erfaring med at begynder man sin dag med de søde ting, er trangen der hele dagen, desværre!!
Sukker er ikke et produkt som kroppen har brug for.
Sukker kan man få en abnorm trang til når man er træt, så er det bedre at hvile, for ikke at få et kunstigt oppustet trip., I indien, hvor madkunsten er over 4000 år gammel, tygger man frø fra anis eller fennikel, begge to er frø der fremmer fordøjelsessafterne man kan købe det hos naturdrogeriet.dk., efter vægt ..... der er intet unaturligt. jeg har erfaring med at begynder man sin dag med de søde ting, er trangen der hele dagen, desværre!!
12 år1. juli 2012 kl. 08:17
calcit
re: Ideer til sunde "bolcher"? svar fra ibenviol
Det må være det hvide sukker du tænker på for der er 8 sukkerarter som er livsvigitge....
12 år1. juli 2012 kl. 13:23
knoxie (slettet)
kan anbefale at lave sine egne bolcher med kunstigt sødestof. jeg bruger perfekt sød, og det er begrænset kalorier i, mener det er 0-1 pr 100 gr. man laver det ligesom med alm. bolcher man skal bare tilføre en lille smule mere smag i. :D
12 år1. juli 2012 kl. 15:31