Min mor lavede marengs i går, og det kom der nogle ubrugte blommer ud af.. Vel og mærke fra almindelige æg, så de er ikke pasteuriserede! Er der nogen der har en god idé til hvad de kan bruges til? Spørger herinde for at finde et halvsundt alternativ (fandt en enkelt kage som jeg slet ikke tør tænke på at lave..), men hvis det ikke kan lade sig gøre, er jeg også åben for andre muligheder ;) Problemet er jo, at de snart skal bruges..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Er der nogen der har en god idé til hvad de kan bruges til? Spørger herinde for at finde et halvsundt alternativ (fandt en enkelt kage som jeg slet ikke tør tænke på at lave..), men hvis det ikke kan lade sig gøre, er jeg også åben for andre muligheder ;)
Problemet er jo, at de snart skal bruges..
Er der en der har en god æggeblomme-opskrift? :)