#1 af Martin1976 (slettet)
Suppekur
Du læser en tråd i debat > kostMartin1976 (slettet)
Suppekur
Jeg startede på suppekuren i går, samtid gå jeg i fitnesscenter 3-4 gange om ugen, Men nu er jeg kommet i tvivl, jeg får jo ik rigtig noget at spise, og samtidig bruger jeg en del energi, burde jeg springe over fitness de 7 dage?
12 år8. maj 2012 kl. 17:36
Mille1989 (slettet)
re: Suppekur
Jeg ville nok nærmere sige at du skulle springe suppekuren over - men det er jo en smagssag (;
12 år9. maj 2012 kl. 10:45
bruger slettet
Hvis du absolut vil på suppekur, ja så tror jeg det er bedst at du springer fitness over, for suppekuren indeholder ikke al den energi du har behov for og så tror jeg du vil komme til at føle dig udmattet.
På den anden side så ville jeg vælge at springe suppekuren over, spise masser af grønt og proteiner og få kulhydrater og stadig gå til fitness .-)
På den anden side så ville jeg vælge at springe suppekuren over, spise masser af grønt og proteiner og få kulhydrater og stadig gå til fitness .-)
12 år9. maj 2012 kl. 11:13
Martin1976 (slettet)
Jeg bruger suppekuren til at komme igang med min slankekur, indtil videre har jeg tabt 5,4kg på 14 dage, hvor af suppekuren har hjulpet med de 2,8kg og skilsmisse har hjulpet med resten :o(
jeg regner med at leve 85% efter de danske vægtkonsulenter og synde de sidste 15% og desuden gå i fitness 2-3 gange om ugen.
jeg regner med at leve 85% efter de danske vægtkonsulenter og synde de sidste 15% og desuden gå i fitness 2-3 gange om ugen.
12 år9. maj 2012 kl. 13:15
Martin1976 (slettet)
Forresten, indtil videre så smager suppen stadig fantastisk, og jeg er på 3 dagen...
12 år9. maj 2012 kl. 13:17
ABC123
hej martin!
Join mig og jose i "personlige dagbøger" "suppekuren, anyone?".
Vi startede i mandags, dvs. vi er i gang med 3. dag.. :D
Join mig og jose i "personlige dagbøger" "suppekuren, anyone?".
Vi startede i mandags, dvs. vi er i gang med 3. dag.. :D
12 år9. maj 2012 kl. 15:28
Girl next door
Man anbefaler generelt at man ikke er alt for fysisk aktiv, når man er på suppekuren. Kroppen kan blive ikke holde til det, da der ikke er nok energi i maden. Man kan risikere en hel masse følgevirkninger, hvis man gør det alligevel. Især svimmelhed og besvimelse er dem der går meget igen.
Men gåture og lettere motion skulle der ikke være noget i vejen for - så længe vi snakker om moderat aktivitet, altså ;-)
Tillykke med dine tabte kg - håber det fortsat går godt på suppekuren :-)
Men gåture og lettere motion skulle der ikke være noget i vejen for - så længe vi snakker om moderat aktivitet, altså ;-)
Tillykke med dine tabte kg - håber det fortsat går godt på suppekuren :-)
12 år10. maj 2012 kl. 19:09