sandwich fra pizzaria

Du læser en tråd i debat > kost

sandwich fra pizzaria
hej alle :)

Nu har jeg for alvor været igang med vægttabet de seneste uger, og har ikke syndet en eneste gang.
Idag er motivationen til at lave aftensmad til gengæld piiiist væk.
Jeg har derfor netop bestilt mad fra pizzariaet- men hvor mange kalorier mon min mad indeholder.

Jeg har bestilt en sandwich af fuldkornsbrød, med kylling, salat, tomat, ost og dressing- har bedt dem om at spre på dressingen ...

Jeg tænker omkring 700 kalorier- tror i det er helt ved siden af ?

God lørdag til jer derude :)
12 år5. maj 2012 kl. 17:10
re: sandwich fra pizzaria
Nej jeg tror ikke det er helt ved siden af, håber du nød den!!!
12 år6. maj 2012 kl. 08:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });