#2 af Crashe (slettet)
Økologisk frugt og grønt
Du læser en tråd i debat > kostCrashe (slettet)
re: Økologisk frugt og grønt
Årstiderne måske ?
12 år29. april 2012 kl. 14:41
nusermor (slettet)
Jeg køber stort set kun øko og går på jagt i både Netto, Fakta, Brugsen, Kvickly, Kiwi, Rema og helsekostforretninger. Har du ikke tid til at fare fra butik til butik vil jeg anbefale en abo-kasse fra Kvickly/Brugsen eller Årstiderne.
12 år29. april 2012 kl. 16:15
Svira (slettet)
Okay mange tak :)
Jeg har hørt et tip om at masser af grapefrugt skulle kunne reducere appelsinhud, så jeg vil jo gerne give det et forsøg... Tak for jeres tips, jeg vil tage ud på jagt i de næste par dage! :)
~ Svira
Jeg har hørt et tip om at masser af grapefrugt skulle kunne reducere appelsinhud, så jeg vil jo gerne give det et forsøg... Tak for jeres tips, jeg vil tage ud på jagt i de næste par dage! :)
~ Svira
12 år29. april 2012 kl. 18:49
viviskov
Jeg plejer at gå ind på e-reklame og søge på øko frugt. Så viser den, hvor det er på tilbud. Har aldrig hørt at grapefrugt skulle virke. Har fået mit appelsinhud væk ved hård massage med en blanding af mandelolie, tidselolie og hørfrøolie.
12 år3. maj 2012 kl. 13:21
Er der nogle her som kender gode steder hvor man kan købe økologisk frugt og grønt i stort udvalg? Netto har lidt, men det er jo ikke meget...
Jeg ville meget gerne i gang med at spise mere økologisk frugt og grønt, særligt appelsiner og grapefrugter. Nogen der ligger inde med noget viden om hvor især sidstnævnte frugt kan skaffes på regulær basis?
På forhånd tak for hjælpen :)
~ Svira