Verdens bedste kur - af Christian bitz

Du læser en tråd i debat > kost

Verdens bedste kur - af Christian bitz
Nogen der har købt denne bog? Og hvad synes I om den?

Har googlet den på nettet og fået meget forskellige anmeldelser af den.... Hvad synes I???
12 år29. april 2012 kl. 00:46
re: Verdens bedste kur - af Christian bitz
Jeg syntes den er besværlig. Jeg har brugt den i 10 dage og jeg har næsten købt mig fattigt og har slæbt en masse vare med på arbejdet. Men maden er god. Jeg har tabt 1 kg. På de 10 dage og jeg har gået efter det program der er i bogen. Så har jeg spist almenelig i 3 dage og taget det kg. På øv.
12 år29. april 2012 kl. 09:26
Nå det overraskede mig at høre - jeg troede ellers Christian bitz går meget op i at det ikke skal være besværligt og noget hokus-pokus at tabe sig - apparently not :-)
12 år29. april 2012 kl. 21:33
Hej Olde.
Jeg har den og syntes den er rigtig god. Jeg har brugt den til at få styr på min fordeling af protein og kulhydrat i min dagligdag. Opskrifterne bruger jeg som ideer - er nemlig lidt kræsen :-D. Det er en glad bog som ikke på nogen måde skælder læseren ud over at BMI'en har fået tyngde. Håber du kan bruge mit svar til at åbne bogen igen :-D
12 år30. april 2012 kl. 08:28
Hej TheLady.

Jeg prøver igen, jeg har forhøjt kolestarol. så jeg skal gøre noget. Så påen igen.

12 år30. april 2012 kl. 15:02
Jeg har selv lige købt den efter jeg lavede dette indslag.... Var på tilbud i fakta til ca 1/2 pris :)

Altså det kostskema der er sat op. Tror jeg ikke man skal tage så bogstaveligt og følge det 100 procent. Tror mere det er sat op så man kunne få inspiration og se hvordan forholdene nogenlunde skal være. Mener også han selv har udtalt det.... Efter han på tv blev spurgt hvorfor der ikke blev genbrugt flere rester i løbet af ugen. Så man ikke skulle købe nyt hele tiden og aldrig fik brugt resterne af det man havde købt.

Personligt vil jeg også kun bruge den for lige at opsumere nyeste viden om kost samt bruge den som en form for kogebog.

Jeg har selv sat mig en del ind i kost, og har ingen problemer med at lave kostplan. Så energi fordelingen bliver rigtig samt de rigtige antal kcal.... Det eneste sted som halter for mig er at spise præcis de ting, så jeg får alle vitaminer
12 år1. maj 2012 kl. 10:18
Fortsat....
Og mineraler som anbefales dagligt. Men tror så hellere ikke at det er muligt at gøre det 100% :)
12 år1. maj 2012 kl. 10:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });