#1 af Butterfly<3
Skyr? :)
Du læser en tråd i debat > kostButterfly<3
Skyr? :)
Nogen der kan fortælle mig hvad det er? Har aldrig hørt om det... Er det som yoghurt... Eller creme fraiche? :)
12 år14. april 2012 kl. 21:30
paven (slettet)
re: Skyr? :)
Det er som yoghurt :-) der er et højt protein indhold i, hvilket gør det mere mættende.
12 år14. april 2012 kl. 21:38
Butterfly<3
Tak for svar :)
12 år14. april 2012 kl. 21:41
paven (slettet)
Var så lidt, håber det kunne bruges :-)
12 år14. april 2012 kl. 21:49
Wolfgirl (slettet)
Det minder meget om kvark, græsk yoghurt el lign tykke yoghurter. Det har en ret fast konsistens.
Men det kan bruges til rigtig mange ting.
Jeg synes fx det er lækkert med optøede bær og lidt mysli.
Og det har supermange proteiner ifht andre mejeriprodukter, så det er velegnet til vegetarer.
Det kan også bruges som erstatning for creme fraiche, dog smager det anderledes og konsistensen er helt anderledes. Men det kan stadig smage godt dér hvor man ellers ville have brugt creme fraiche
Men det kan bruges til rigtig mange ting.
Jeg synes fx det er lækkert med optøede bær og lidt mysli.
Og det har supermange proteiner ifht andre mejeriprodukter, så det er velegnet til vegetarer.
Det kan også bruges som erstatning for creme fraiche, dog smager det anderledes og konsistensen er helt anderledes. Men det kan stadig smage godt dér hvor man ellers ville have brugt creme fraiche
12 år15. april 2012 kl. 09:32
Butterfly<3
Okay - må hellere se, om det er noget for mig, så prøver at købe noget, når jeg ser det :)
12 år18. april 2012 kl. 14:43
Girl next door
Jeg bruger det til at få en masse proteiner i min smoothie.
Konsistensen er lidt ligesom creme fraiche 38%. Den er noget tyk i det, synes jeg.
Man kan få det fra Løgismose hvor der er rabarber og vanilje og jordbær (tror jeg det er) i og så smager det som en tyk yoghurt.
Er sikkert god til alt det som man normalt bruger creme fraiche til og ellers nogle af de ting som yoghurt burges til.
Konsistensen er lidt ligesom creme fraiche 38%. Den er noget tyk i det, synes jeg.
Man kan få det fra Løgismose hvor der er rabarber og vanilje og jordbær (tror jeg det er) i og så smager det som en tyk yoghurt.
Er sikkert god til alt det som man normalt bruger creme fraiche til og ellers nogle af de ting som yoghurt burges til.
12 år18. april 2012 kl. 14:45
bruger slettet
Jeg ryster det i min shaker sammen med cheasy yoghurt og til sætter lidt sødestof og så drikker jeg det nogle gange som morgenmad og jeg holder mig mæt længe med det. Og jeg spiser det også som mellemmåltid, når det er blandet med cheasy.
12 år18. april 2012 kl. 16:33
Lovely
Spiser det til morgenmad med nødder, hjemmelavet musli, eller hvad jeg nu lige har i huset af drys..
Er også godt til dessert/mellemmåltid rørt op med sukkerfri nutella, lidt sukrin og vaniljepulver.
Lovely
Er også godt til dessert/mellemmåltid rørt op med sukkerfri nutella, lidt sukrin og vaniljepulver.
Lovely
12 år24. april 2012 kl. 11:45