#1 af Hellenina
Kageorgie på arbejdet
Du læser en tråd i debat > kostHellenina
Kageorgie på arbejdet
I går var et rent kageorgie på mit arbejde. Skulle til undervisning, og der blev sendt lækre rundstykker med smør rundt. Så kom en sælger med tre lækre kager fra bageren. En kollega havde fødselsdag og havde bagt. En anden kollega på barsel var på besøg med marcipanæg med chokolade, -mine yndlings..... Jeg sagde nej til det hele, og fik oven i købet verdens kedeligste salat til frokost. Blandet salat fra en pose med tørt tun. Men vægten siger minus 400 g i dag. Er lidt stolt af mig selv :-)
12 år11. april 2012 kl. 07:46
Ablanu
re: Kageorgie på arbejdet
Hold da op, ja det var godt stået imod! Dejligt at det også viser sig!
Tillykke og fortsæt det gode arbejde :)
Tillykke og fortsæt det gode arbejde :)
12 år11. april 2012 kl. 09:07
elis
Det lyder ganske overvældene med alle de usunde ting på en dag, - og så er det serveret for at glæde.
Tænk at hvis bare en af dem havde taget frugt med i stedet for, så havde vedkommene også kunne glæde dig og du er sikkert ikke den eneste, der savnede noget andet.
Flot at du sagde nej tak og kan se resultat i dag.
Tænk at hvis bare en af dem havde taget frugt med i stedet for, så havde vedkommene også kunne glæde dig og du er sikkert ikke den eneste, der savnede noget andet.
Flot at du sagde nej tak og kan se resultat i dag.
12 år11. april 2012 kl. 09:08
Wolfgirl (slettet)
Puha ja sikke et svineri da! hehe som folk dog æder på arbejdsplader, ikke et under at folk bliver overvægtige...
Det var godt du sagde nej, hatten af for det!! Du har al grund til at være stolt :)
Det var godt du sagde nej, hatten af for det!! Du har al grund til at være stolt :)
12 år11. april 2012 kl. 16:23
Crashe (slettet)
re: Kageorgie på arbejdett er
Sikke en arbejdsplads :) det er altså sejt gået , det havde jeg nok ikke klaret må jeg indrømme. Tillykke med de 400 gram!
12 år11. april 2012 kl. 17:09
bruger slettet
re: Kageorgie på arbejdett er
Godt gået, klap dig selv på skulderen fra mig :-)
Jeg synes bare tit det er sådan på mange arbejdpladser, at der altid kan findes en anledning til kage osv. Og det er bare mega svært, synes jeg, at sige nej.
Jeg synes bare tit det er sådan på mange arbejdpladser, at der altid kan findes en anledning til kage osv. Og det er bare mega svært, synes jeg, at sige nej.
12 år12. april 2012 kl. 12:31
Chimichanga
Wow, godt gået!! Det er den bedste følelse at sige nej tak :)
Intet smager så godt som slank føles!
Intet smager så godt som slank føles!
12 år12. april 2012 kl. 13:06