#2 af Wolfgirl (slettet)
Bananboller/banankage
Du læser en tråd i debat > kostWolfgirl (slettet)
re: Bananboller/banankage
Den er ikke med banan, men med æble, men jeg synes at den her kage er superlækker og der er ikke ret mange kcal/stykke :-)
dk-kogebogen.dk
dk-kogebogen.dk
12 år27. marts 2012 kl. 17:03
Ablanu
Kender du en måde at fjerne noget af sukkeret i den - der er godt nok meget i? :)
Og så har jeg aldrig forstået begrebet 'pr. stk', med mindre det er portionsanrettet.. Man kan jo altid lave stykkerne større eller mindre ;)
Og så har jeg aldrig forstået begrebet 'pr. stk', med mindre det er portionsanrettet.. Man kan jo altid lave stykkerne større eller mindre ;)
12 år27. marts 2012 kl. 18:17
Wolfgirl (slettet)
Jeg tror ikke at du kan gøre så meget ved sukkeret, jeg syntes ikke at det var en så voldsom mængde i forhold til mange andre kager.. Uden at anvende perfect fit eller andre søde midler så er der nok ikke så mange alternativer til sukkeret...
Men omkring 'pr stk', så er der som regel angivet hvor mange stykker portionen giver og så kan man jo regne ud hvor mange kcal et stykke indeholder når man dividerer hele portionens indhold med antallet af stykker man deler den op i.. :)
Men omkring 'pr stk', så er der som regel angivet hvor mange stykker portionen giver og så kan man jo regne ud hvor mange kcal et stykke indeholder når man dividerer hele portionens indhold med antallet af stykker man deler den op i.. :)
12 år27. marts 2012 kl. 21:38
Girl next door
Den her! Den er bare god.
Plejer at putte en banan mere i. Vildt lækker kage.
Undlad evt chokolade, hvis det er. (Men den er SÅ lækker med ;-D)
ca. 300 kcal pr 100g (siger mad i tal til min indtastede kage)
dk-kogebogen.dk
Plejer at putte en banan mere i. Vildt lækker kage.
Undlad evt chokolade, hvis det er. (Men den er SÅ lækker med ;-D)
ca. 300 kcal pr 100g (siger mad i tal til min indtastede kage)
dk-kogebogen.dk
12 år28. marts 2012 kl. 16:49
Jeg har et kig på denne: arla.dk, med tre bananer i stedet for en og med halv smør.. Men jeg ved ikke?
Muffins er også meget velkommende! De er nemmere at begrænse ;)
Nogen der har en god opskrift/gode idéer? Uden sødemidler, tak :)