7/11's Jumbo-snegle?

Du læser en tråd i debat > kost

7/11's Jumbo-snegle?
Jeg er faldet over 7/11's Jumbosnegle. Normalt ville jeg aldrig rørere dem, men de mætter SÅ GODT, at jeg kan gå fra kl. 8 til 22 UDEN at blive sulten, efter bare én;)
Er der nogen der har en idé om næringsindholdet?
12 år18. marts 2012 kl. 15:29
re: 7/11's Jumbo-snegle?
Der er blevet snakket om den her: ***forældet link er fjernet*** , men der kom ikke noget konkret svar, desværre..
12 år18. marts 2012 kl. 19:04
Nu kan jeg ikke sige noget helt præcist, men det er jo en wienerbrødssnegl, og wienerbrød ligger et sted mellem 430-450 kalorier per 100 gram.
12 år20. marts 2012 kl. 12:08
Men måske er det ikke så sundt bare at leve på sådan en kun....:/
12 år31. marts 2012 kl. 08:19
Jeg vil skyde den til 7-800kcal men jeg har virkelig ingen idé. Den vejer i hvert fald nær de 200g..

Og det er helt sikkert ikke noget jeg vil anbefale at spise som eneste måltid hele dagen mellem 8-22..

Så vil jeg sige, mætheden ikke er det vigtigste, det hjælper jo heller ikke at spise McD i en slankekur bare fordi man synes at det mætter.. Usund mad er usund mad og det skal man nok ikke gøre til en vane.. Det er noget man kan spise små mængder af når man HAR fået fyldt på af de vigtige vitaminer, mineraler og næringsstoffer. Og ikke hver dag. Så vil da helt klart anbefale dig at droppe sneglen...
12 år3. april 2012 kl. 07:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });