Anbefaling af protein pulver

Du læser en tråd i debat > kost

Anbefaling af protein pulver
Hej
Jeg ville høre om der er nogen der kan anbefale noget protein pulver som ja både er godt for en men som også smager godt. Hvis det er købt på nettet vil i ikke tilføje et link også?
Nogle af dem jeg har smag der ville jeg nok hellere dø af sult end at drikke det. Men ja altså ved godt det er smag og behag til tider men ja kan jo være der er nogen der har samme smag som mig.

12 år16. marts 2012 kl. 00:53
re: Anbefaling af protein pulver
Prøv Nutramino helt klart det bedste smags produkt.
Det fås i Chokolade, jordbær, vanilla og vanilla/pineapple.
2 mål - 40g = 157 kalorier og svarer til et måltid:)
Kan drikkes m vand og mælk. efter selv at have drikket det m vand et par dage bliver det næsten for meget af det gode m mælk.
kan fx også bruges til at bage m.
fås i fitness world
:)
12 år24. marts 2012 kl. 00:57
Tak for det er jeg glad for der var en der ville svare smiler.
12 år25. marts 2012 kl. 19:56
Jeg ved at dette spørgsmål ikke er helt nyt - men nu faldt jeg lige over det og kan give mit bidrag! Jeg har nemlig fundet DET BEDSTE proteinpulver - endda et jeg sagtens kan holde ud - ja nærmste nyder at drikke bare blandet op med mælk efter træning.
Mærket hedder Gold Standard fra Optimum Nutrition - jeg har købt den variant der hedder "Double Rich Chocolate", og den er fænomenal! Smager næsten som alm kakaomælk. Et scoop indeholder 113 kcal og ca. 25 gr, protein (valle). Med 2,5 dl mælk bliver det lidt over 200 kcal - og det er lidt når man ser på mængden af protein man får!

Jeg har købt min på nettet for 229 kr for ca. et kilo - hvilket er helt rimligt! Jeg ved ikke om man må reklamere for internethandel-sider her, så det vil jeg holde mig fra - men lav en søgning så kommer der helt sikkert en henvisning til den danske side der forhandler det :)
12 år1. maj 2012 kl. 16:42
Jeg vil lige indskyde, at Nutramino er et hundedyrt produkt og ikke særlig "rent" indholdsmæssigt. Jeg vil derfor klart anbefale dig at købe dit proteinpulver over nettet - nej, har ingen links eller mærke på stående fod, men kan godt finde det, hvis du stadig ønsker det.

Michy
12 år5. maj 2012 kl. 14:06
Hej Michy,

Jeg vil rigtig gerne have nogle mærker eller links til nogle ordentlige proteinprodukter.
Jeg vil gerne finde et ordentligt produkt at bruge efter min træning.
på forhånd tak.
karin
12 år5. maj 2012 kl. 17:36
Det er bare i orden. Jeg vender tilbage til dig senere/i morgen :-)
12 år6. maj 2012 kl. 08:39
Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard (kakao)

Gym Nordic:
(et forældet link til gymnordic.com er blevet fjernet)

Body Outlet:
bodyoutlet.net

Dymatize Elite Whey (kakao)

Gym Nordic:
(et forældet link til gymnordic.com er blevet fjernet)

Body Outlet:
bodyoutlet.net

Sublimsport:
sublimsport.com
12 år18. maj 2012 kl. 11:02
Hmm. "fed skrift" virkede da vist ikke helt efter planen, sorry. Håber det kan læses. :-)
12 år18. maj 2012 kl. 11:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });