Æg

Du læser en tråd i debat > kost

Æg
Jeg har fundet ud af at æg og vægtab er en kombination, der holder 100. -Meget få kalorier, i forhold til hvor længe man kan holde sig kørende på et æg. Men hvis man laver noget med det på en pande, ødelægger det rimelig meget det hele, at både smør og olie er fyldt af kalorier. så jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal 'stege' det i? hvad gør i? Knus.
12 år14. marts 2012 kl. 21:34
re: Æg
Jeg lader være med at stege det i noget.. Non-stick-pander er en skøn opfindelse :)
12 år14. marts 2012 kl. 21:41
Hvis man ikke vil koge det og ikke have fedtet fra panden, så kan man lave en æggeomelet i ovnen.. Så kan man putte lidt grønt i.
12 år14. marts 2012 kl. 22:02
mange tak for jeres svar.. :) det vil jeg prøve.
12 år16. marts 2012 kl. 15:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });