Hej. Jeg er helt ny herinde i Madital, fra idag... Jeg er også inde på en anden kalorieberegner, men jeg har overvejet ikke at fornye mit medlemskab derinde, da jeg er kommet sådan rimelig på rette køl mht. mine ændret madvaner. Og så var det jeg havde hørt om denne side, som er gratis. Kender i forskellen, fordele/ulemper på disse 2 sider? Jeg har allerede fundet en ulempe ved denne side - og det er at hverken nutrilett eller allévo (madbarene) kan findes herinde, og jeg er derfor nød til at taste dem ind under Nupo (som trods alt også er min favorit). Jeg bruger disse barer til mellemmåltider og somme tider som erstatning for morgenmad (da jeg ikke altid er lige god til at spise når jeg lige er stået op). Jeg varrierer med de forskellige mærker og bruger også 2 andre mærker Goodlife og Raw Bite (denne er ikke i kategori med de andre), men dem har jeg ikke prøvet at søge efter endnu.
Oplever i andre også, at der ikke kan findes de aktuelle madvarer?
Men alt i alt synes jeg da, at siden her ind til nu lever op til mine forventninger/er bedre end forventet, trods det jo er med gratis medlemsskab :o)
12 år6. marts 2012 kl. 14:00
Ablanu
#2 af Ablanu
re: Der mangler "madvare" i søgefeltet
Du kan selv taste produkter der mangler ind: Mine gemte ting (disketterne) -> ny vare/tilskud :)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er helt ny herinde i Madital, fra idag...
Jeg er også inde på en anden kalorieberegner, men jeg har overvejet ikke at fornye mit medlemskab derinde, da jeg er kommet sådan rimelig på rette køl mht. mine ændret madvaner.
Og så var det jeg havde hørt om denne side, som er gratis.
Kender i forskellen, fordele/ulemper på disse 2 sider?
Jeg har allerede fundet en ulempe ved denne side - og det er at hverken nutrilett eller allévo (madbarene) kan findes herinde, og jeg er derfor nød til at taste dem ind under Nupo (som trods alt også er min favorit). Jeg bruger disse barer til mellemmåltider og somme tider som erstatning for morgenmad (da jeg ikke altid er lige god til at spise når jeg lige er stået op). Jeg varrierer med de forskellige mærker og bruger også 2 andre mærker Goodlife og Raw Bite (denne er ikke i kategori med de andre), men dem har jeg ikke prøvet at søge efter endnu.
Oplever i andre også, at der ikke kan findes de aktuelle madvarer?
Men alt i alt synes jeg da, at siden her ind til nu lever op til mine forventninger/er bedre end forventet, trods det jo er med gratis medlemsskab :o)