Protein - mellemmåltid

Du læser en tråd i debat > kost

Protein - mellemmåltid
Hej iderige tabere..

Mangler forslag til proteintunge mellemmåltider... nogen gode ideer, derude i cyber??

Tak

Lovely
12 år15. februar 2012 kl. 14:21
re: Protein - mellemmåltid
Jeg ved ikke lige hvor meget protein der nøjagtigt er i disse mellemmåltider, men her er mine forslag.

Skyr kan anvendes sammen med lidt frugt, som en slags frugtsalat.

En salat med linser, bønner, fjerkræ, æg eller fisk.

Grønsagsstave og et kyllingelår.

Det var lige hvad jeg kunne komme på,

12 år16. februar 2012 kl. 11:22
quarn eller A38
12 år16. februar 2012 kl. 16:21
12 år22. februar 2012 kl. 20:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });