Hjælp!!!

Du læser en tråd i debat > kost

Hjælp!!!
Jeg har lige lavet denne Kage til i aften.
Nu er mit problem så at jeg ikke har energi og overskud til at finde ud af hvordan jeg finder ud af for så at finde ud af hvor mange Kcal der ca. er i kagen pr. 100 g. Evt. også protein, kulhydrat og fedt %.... Men Kcal. info absolut det vigtigste...

Er der en der mestre den opgave pleasse....

Kagen Indeholder:

1,5 dl Skummet mælk
90 g Havregryn
2 æg
60 g Mandler
30 g Hvid Hvede
2 tsk. perfect sød
1,5 tsk bagepulver
12,5 g hakkede mørkchokolade 83 % 559 Kcal. pr. 100 g
160 g bannan
140 g æble
150 g mango
1 håndfuld kokos

Jeg håber der er en der gider se på det...
12 år4. februar 2012 kl. 19:08
re: Hjælp!!!
Lig det ind som en opskrift her på siden, når du så har gemt den, trykker du på I'et ud for opskriften, derefter skriver du 100 i det felt der er over ingredienslisten og så opdaterer den med hvor meget der er af hver i 100 gr.
12 år4. februar 2012 kl. 21:09
re: Hjælp!!!
Super.... tak for hjælpen.
12 år4. februar 2012 kl. 22:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });