#1 af bruger slettet
hvor mange kalorier er der i en jumbosnegl fra 7 eleven?
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
hvor mange kalorier er der i en jumbosnegl fra 7 eleven?
De ser så lækre ud, så overvejer at give mig selv en rigtig treat i weekenden! Er der nogen der ved hvor mange kalorier der er i 7 elevens jumbo snegl?
12 år2. februar 2012 kl. 20:37
Benni (slettet)
re: hvor mange kalorier er der i en jumbosnegl fra 7 eleven?
Vil da anbefale fx denne som alternativ
vaegtkonsulenterne.dk
vaegtkonsulenterne.dk
12 år2. februar 2012 kl. 21:38
Ablanu
Det var da en kreativ opskrift du kom med der, Benni.. Der skal vidst købes special-ind, i hvert fald hvis det var her? ;)
Jeg kender dem ikke, men du kan prøve at kigge på de forskellige kage-former herinde, og så prøve at regne ud hvor meget den vejer.. Ellers kan du jo prøve at spørge en af dem der sælger dem :)
Det gode ved at købe i forhold til at lave selv er, at man ofte ender med mindre.. Derfor: Tjek kalorieindholdet, foren dig med det og så kan det nok godt gå en enkelt gang :)
Alternativt kan du prøve at finde en lidt mindre (ikke-jumbo?) udgave - måske også sund? :)
Jeg kender dem ikke, men du kan prøve at kigge på de forskellige kage-former herinde, og så prøve at regne ud hvor meget den vejer.. Ellers kan du jo prøve at spørge en af dem der sælger dem :)
Det gode ved at købe i forhold til at lave selv er, at man ofte ender med mindre.. Derfor: Tjek kalorieindholdet, foren dig med det og så kan det nok godt gå en enkelt gang :)
Alternativt kan du prøve at finde en lidt mindre (ikke-jumbo?) udgave - måske også sund? :)
12 år2. februar 2012 kl. 22:04
Benni (slettet)
Den smager fantastisk i hvert fald, intet specielt for mig :=)
12 år2. februar 2012 kl. 22:31