Proteinkur
Du læser en tråd i debat > kostAblanu
re: Proteinkur
Mht opskrifter: Hvis du taster dem ind herinde (Mine gemte ting -> varer/opskrifter/tilskud -> ny opskrift) kan du se på fordelingen bagefter :)
Du behøver jo ikke 'kun' spise proteinvarer.. Og tallet afhænger også af hvor mange kalorier der er i i alt.. Så på det punkt tror jeg ikke direkte du kan gå efter noget :)
Du behøver jo ikke 'kun' spise proteinvarer.. Og tallet afhænger også af hvor mange kalorier der er i i alt.. Så på det punkt tror jeg ikke direkte du kan gå efter noget :)
12 år3. januar 2012 kl. 12:19
calcit
bare husk det er kun der hvide sukker du skal undgå - der er 8 nødvendige sukkerarter vi skal bruge...
12 år3. januar 2012 kl. 12:46
bruger slettet
12 år5. januar 2012 kl. 18:03
tykkeline (slettet)
Må jeg komme med et råd - nyd din barsel og gå på kur når dit barn er 6 mdr. Jeg brugte hele min barsel på at være på kur, spiste ingen kage slik eller noget lækkert - og når jeg tænker på min barsel lå mit fokus et forkert sted. Min søn tog ikke nok på og jeg tabte mig ALT for langsomt. Efter jeg er stoppet med at amme, går det fint med at tabe mig. Næste barsel skal jeg nyde tiden med mit barn og mødregruppe og så må kuren vente til at der er overskud på kontoen - det kan ellers blive for hårdt det hele. Blot et råd! Tillykke med dit barn.
12 år5. januar 2012 kl. 19:05
Karny (slettet)
calcit 2012 - du skriver om 8 nødvendige sukkerarter. Jeg tror, du forveksler med de 8 essentielle aminosyrer: bodylab.dk#
12 år6. januar 2012 kl. 15:47
calcit
12 år6. januar 2012 kl. 22:20
Jeg er begyndt at indtage mere protein i min kost og minimalt kulhydrat, og det slanker helt vildt for mig. Skal siges at jeg også er begyndt at træne, dog ikke så voldsomt endnu.
Har en søn på 3 mdr, så tiden er svær at finde til træning. Men det øgede proteinindhold i min kost, gør at jeg har mere energi, er mæt længere og har sat forbrændingen i top.
Mit spørgsmål er, hvordan kan jeg sætte tal på det hersens proteinindhold i mine madvarer. Der er de tre tal: protein, kulhydrat og fedt. Men hvornåer er proteintallet stort nok til at være "proteinkur-egnet"? og hvad med kylhydrattallet - hvor langt kan/må det komme ned?
Er der et sted man kan lure opskrifternes indhold, så man hurtigt kan se at den der opskift er lige mig.
indtil videre tænker jeg bare, at er der kød eller æg i, og ikke rigtig noget stivelse i retten, så er den fin...