#1 af Livsændring (slettet)
Kogebog
Du læser en tråd i debat > kostLivsændring (slettet)
Kogebog
Nogen der har nogen gode forslag til nogen kogebøger ? :)
12 år3. januar 2012 kl. 07:15
mostermy (slettet)
re: Kogebog
Jeg har haft rigtig meget glæde af Kloge Kalorier.
Kan varmt anbefales.
Kan varmt anbefales.
12 år3. januar 2012 kl. 11:19
bruger slettet
Jeg bruger rigtig meget Jamie Olivers "Alle kan lære at lave mad". det er selvfølgelig ikke en kogebog hvor der er fokuseret på fedtfattige retter, men der er alligevel rigtig mange gode opskrifter deri og han er god til at bruge krydderurter til at give smag.
Ellers bruger jeg rigtig mange opskrifter fra hjerteforeningen. Du kan gå ind på deres hjemmeside og se hvilke kogebøger de har.
Jeg låner også kogebøger på biblioteket og hvis jeg så synes jeg har fundet en som er værd at beholde så køber jeg den efterfølgende, så det synes jeg er en god måde at finde gode kogebøger på.
Ellers bruger jeg rigtig mange opskrifter fra hjerteforeningen. Du kan gå ind på deres hjemmeside og se hvilke kogebøger de har.
Jeg låner også kogebøger på biblioteket og hvis jeg så synes jeg har fundet en som er værd at beholde så køber jeg den efterfølgende, så det synes jeg er en god måde at finde gode kogebøger på.
12 år3. januar 2012 kl. 12:29
biologi c
vegetarkontakt.dk har mange gode opskrifter.
12 år3. januar 2012 kl. 14:51
Livsændring (slettet)
"Kloge Kalorier" er det titlen på bogen ? :)
_____
Jeg har selv brugt Jamie Olivers kogebøger men jeg synes han bruger lidt for meget olie til mit vægtab men rigtig nok så giver den god inspiration :)
God ide at gå på biblioteket, den havde jeg ikke tænkt på :)
God ide at gå på biblioteket, den havde jeg ikke tænkt på :)
12 år3. januar 2012 kl. 19:50
mostermy (slettet)
Ja titlen er Kloge Kalorier.
(et forældet link til saxo.com er blevet fjernet)
(et forældet link til saxo.com er blevet fjernet)
12 år6. januar 2012 kl. 13:36
mostermy (slettet)
(forældet link til saxo.com er blevet fjernet)
12 år6. januar 2012 kl. 13:36
Kathrine7000
Jeg har købt bogen "Spis maven flad - sådan gør du!" og den er rigtig god. Deres opskrifter ser også rigtig lækre ud, jeg har dog ikke fået dem prøvet af endnu :) Ellers kan denne blog anbefales, med sunde retter:
detskalsmageafnoget.dk
detskalsmageafnoget.dk
12 år8. januar 2012 kl. 17:34