fest???

Du læser en tråd i debat > kost

fest???
Jeg er inviteret til fest i weekenden, og eftersom det er den eneste weekend i lang tid alle vennerne kan være samlet, har jeg valgt at takke ja...
Men er der noget alkohol der er bedre at drikke end andet?
Jeg er "kun" 20, så jeg er stadig i den alder hvor man drikker for at blive fuld ;)
12 år5. december 2011 kl. 23:25
re: fest???
Det, der slår hårdest og kan gøres mest kalorielet er vist vodka med lightsodavand. Især hvis du drikker det på tom mave. Så har du ikke brug for så meget.

Men husk at det ikke handler om kalorierne ved alkohol, det problematiske er at alkohol nedsætter fedtforbrændingen.
12 år6. december 2011 kl. 08:10
Vodka med fun one saftevand, rom og cola light, hvidvin. Det er nok mine bedste bud.

Der er mange kalorier i alkohol, så det handler om at man ikke fylder ekstra på ved at blande op med kalorietunge drikkevarer.

Men man skal jo også have det sjovt engang imellem :)
12 år6. december 2011 kl. 09:29
Tak for svarene :)

Bisonheart: Er obs. på fedtforbrændingen, så prøver at drikke mindre end normalt.. Min krop er ret vant til alkohol, og med min vægt kan jeg normalt nemt drikke ½ flaske gajol + 3-4 alkohol cidere...

Jeg kan desværre ikke rigtig finde noget om hvor mange kcal. de forskellige typer shots indeholder, det var ellers den måde jeg håbede på at kunne holde lidt styr på det :s

min søde veninde der holder festen er gået med til at undlade at købe chips ind til det, og i stedet købe nogle gulerødder og noget frugt :)
12 år6. december 2011 kl. 10:11
1g alkohol indeholder ca 7kcal.. Så kan man regne lidt på det udfra hvor mange % alkohol der er i drikkevarerne.. Og så er der self sukker mm.. Men altså det er jo generelt en virkelig dræber for en slankekur så det er nok bedst at skære meget ned hvis man vil slanke sig. Jeg rører personligt slet ikke alkohol, har simpelthen valgt at skære det fuldstændig fra..
12 år6. december 2011 kl. 12:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });