Axa Fibersund?

Du læser en tråd i debat > kost

Axa Fibersund?
Hej alle,

jeg elsker A38 med müsli til morgenmad, men da müsli jo er fyldt med sukker har jeg ledt efter et alternativ.. Nu har jeg så fundet AXA Fibersund, og jeg er fan!

- MEN, selvom der ikke er tilsat sukker, så er der alligevel 36 g sukkerarter pr. 100 gram? Det må være frugtsukker fra de dadler som er i, men er det så stadig et bedre alternativ end müsli?
Synes i øvrigt at det sætter godt gang i maven pga de mange kostfibre, hvilket jo er positivt!
13 år23. november 2011 kl. 22:30
re: Axa Fibersund?
Fibersund er min redning...et gammelt produkt .alt musli indeholder sukker derfor kan vi ikke spise så meget af det....du kan evt putte lidt kanel på ....blot en anelse...
12 år27. november 2011 kl. 12:50
Tak for tippet, jeg plejer faktisk selv at putte lidt kanel på engang i mellem :) Er virkelig blevet glad for Fibersund og det er min mave hvert fald også
12 år27. november 2011 kl. 13:01
Hej M25

Hvis du er rigtig meget til fiberholdig morgenmad - og drys, så prøv den variant, der hedder "fiber-STRØ" kan købes på nettet, og er genial for maven!

Spiser den på skyr med mandler, kanel og ruggryn.

Lovely
12 år29. november 2011 kl. 08:37
Lovely du har altid lige et godt bud til os... dejligt...
12 år29. november 2011 kl. 10:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });