Pomolo + kogte æg

Du læser en tråd i debat > kost

Pomolo + kogte æg
Ja så er jeg her igen, frugten Pomolo (eller hvordan den end staves, findes den heller ikke herinde)

Næste spørgsmål er et råt æg gælder det for det samme som et kogt æg ? fordi ellers mangler jeg også de kogte :-)

God dag til alle
13 år23. november 2011 kl. 07:23
re: Pomolo + kogte æg
jeg fandt pomelo på google forleden på forskellige sider, nu kan jeg ikke finde den igen. Men de to forskellige sider viste ret forskelligt kalorieindhold, men du kan regne med et sted ml grapefrugt og appelsin, afhængig af hvor sød den er.

Jeg er ikke 100% sikker på dit æggespørgsmål, men regner stærkt med at kalorieindholdet er det samme. Kan ikke se hvordan det skulle kunne ændre sig ved kogning.
12 år24. november 2011 kl. 20:24
re: Pomolo + kogte æg
Hej fraadern

Tak for svar.
Jeg har det også sådan mht pomoloen - den ligner nok mest en grape så det må blive det jeg skriver.

Smiler nej jeg kan heller ikke se hvad det skal ændre på ægget at man koger det.
12 år24. november 2011 kl. 20:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });