Fiber-tabletter

Du læser en tråd i debat > kost

Fiber-tabletter
Jeg var i Matas idag og købe fiberpiller (de stribede, Matas' egne), da jeg har hørt at de skulle være gode til at øge mæthedsfornemmelsen :) Men nu ser jeg bagpå pakken, at man skal spise 18 piller om dagen!? Hvad? Det er jo heelt vildt..
Er der nogle derude, som kender og har prøvet Fiberpiller med god erfaring - og hvor mange tog i dagligt?
13 år21. november 2011 kl. 15:16
re: Fiber-tabletter
Hej Kathrine
Jeg har aldrig selv prøvet fiberpiller, men har selv lige købt HUSK, fiber man kan strø over i sin mad, meget effektivt!
13 år21. november 2011 kl. 16:11
re: Fiber-tabletter
Vil bare lige opdatere, hvis nogle skulle overveje pillerne - synes de virker helt fint, de giver en mæthedsfølelse så snart man har taget dem :) Jeg tager ca 3 piller tre gange om dagen.. Tro r også det er godt, mod den der lille sult/lækker sult hvor man bare har lyst til noget, selvom man ikke er sulten.. ;)
12 år25. november 2011 kl. 11:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });