Jeg spiser for lidt!
Du læser en tråd i debat > kostAblanu
re: Jeg spiser for lidt!
Et mellemmåltid.. Og så nødder, avocado.. Sund fedt..
Drik evt. et glas mælk (federe end skummet) en gang imellem..
Og så vil jeg råde dig til at droppe al den juice, jeg ved godt, at man siger, at grape skulle slanke, men så meget juice er ikke smart og det er ikke meningen at du skal ramme de 600g frugt&grønt med 300g grape ;)
Drik evt. et glas mælk (federe end skummet) en gang imellem..
Og så vil jeg råde dig til at droppe al den juice, jeg ved godt, at man siger, at grape skulle slanke, men så meget juice er ikke smart og det er ikke meningen at du skal ramme de 600g frugt&grønt med 300g grape ;)
13 år17. november 2011 kl. 21:06
Sommerpie (slettet)
Jeg drikker hellere ikke juicen, men spiser selve frugten :)
Er blevet rart glad for den.
Mælk kan jeg faktisk ikke ret godt lide, så drikker tomatjuicen. Men kunne være jeg skulle drikke noget af mælken fra tanken. (far er kvægbonde)
Men kuren handler også om at kun holde til de 3 måltider, og det fungere også fint. Er aldrig sulten. Morgenmaden mætter og holder rigtig godt.
Sukkertrængen er væk. Men tror da jeg vil købe nogle nødder og avokado.
Er blevet rart glad for den.
Mælk kan jeg faktisk ikke ret godt lide, så drikker tomatjuicen. Men kunne være jeg skulle drikke noget af mælken fra tanken. (far er kvægbonde)
Men kuren handler også om at kun holde til de 3 måltider, og det fungere også fint. Er aldrig sulten. Morgenmaden mætter og holder rigtig godt.
Sukkertrængen er væk. Men tror da jeg vil købe nogle nødder og avokado.
13 år17. november 2011 kl. 21:11
Sommerpie (slettet)
Men er det meget slemt kun at spise de 800-900 kcal?
Det er ikke fordi jeg sulter.
Det er ikke fordi jeg sulter.
13 år17. november 2011 kl. 21:13
Ablanu
Juice er altså heller ikke godt i længden ;) .. Mener det er ½ liter man siger, man 'max' skal drikke om ugen..
Lidt som sodavand :)
Vil dog nok ikke råde til at drikke fra tanken.. Jeg ville i hvert fald nødigt gøre det.. Og tror også det er lidt for fedt, alligevel ;)
Det er ikke nødvendigvis slemt, men hvis du gør det i længere tid af gangen kan det sætte dit stofskifte ned, og du risikerer også at der ryger en del muskelmasse ved siden af fedtet..
Lidt som sodavand :)
Vil dog nok ikke råde til at drikke fra tanken.. Jeg ville i hvert fald nødigt gøre det.. Og tror også det er lidt for fedt, alligevel ;)
Det er ikke nødvendigvis slemt, men hvis du gør det i længere tid af gangen kan det sætte dit stofskifte ned, og du risikerer også at der ryger en del muskelmasse ved siden af fedtet..
13 år17. november 2011 kl. 21:21
Sommerpie (slettet)
Mange tak for svaret :)
Mælk fra tanken er faktisk den reelle vare! Især med køer på græs, der kan du ikke få noget bedre!
Jeg er kun på denne kur de næste 2,25 uger, så vil jeg til at spise rugbrød morgen og aften. Så det vil også give nogle flere Kcal.
Men er glad for at høre det ikke er helt slemt.
Mælk fra tanken er faktisk den reelle vare! Især med køer på græs, der kan du ikke få noget bedre!
Jeg er kun på denne kur de næste 2,25 uger, så vil jeg til at spise rugbrød morgen og aften. Så det vil også give nogle flere Kcal.
Men er glad for at høre det ikke er helt slemt.
13 år17. november 2011 kl. 21:29
Pixi273 (slettet)
det er derfor disse former for kure virker hurtigt fordi du spiser så¨lidt kalorier. men der er også disse former for kure men tager på efter hvis man ikke er opmærksom. det er bedre at ændre ens livstil til at spise sundt heletide istedt for disse quik kure der kun virker mens de står på. tro mig har prøvet stortset alt hvad jeg har kunnet finde! og har altid taget på igen
13 år20. november 2011 kl. 08:15
Wolfgirl (slettet)
Altså den eneste grund til at quick-kurene ikke virker(såfremt man taber fedt, ikke vand) er at folk går tilbage til de gamle vaner og IGEN spiser for mange kcal. Det skal man jo aldrig gøre. Hvis man efter en quick-kur holder øje med at ens indtag ikke overstiger det man forbrænder og fortsat lever sundt og aktivt, så tager man ikke det tabte på igen...
13 år20. november 2011 kl. 08:35
Jeg vil gerne tabe de 5 kg, og derfor kommet på kuren:
Morgenmad:
½ grapefrugt eller 1 glas grapejuice
2 æg - fri tilberedning (spejlæg, scrambled eggs, kogte osv.)
2 skiver bacon
Frokost:
salat m. dressing - frit valg og mængde
Kød - Frit valg - Fri mængde
Aftensmad:
Kød - Frit valg - Fri mængde
Grøntsager - Grønne eller røde.
Sengetid:
1 glas tomatjuice eller skummetmælk.
Det handler prima om at ikke spise stivelse, som brød, kartofler, ris osv. Det vil jeg gøre i 3 uger, og startede i søndags.
Mit problem er bare, at jeg spiser mig mæt i de måltider jeg må, men når jeg taster det ind på hjemme siden, har jeg indtaget alt for lidt!! Mellem 800 - 900 kcal. Måtte gerne spise de 600 kcal mere. Er 181 cm høj.
Jeg frygter lidt ,at når jeg indtager så lidt, at kroppen bare går i stå? Nogle der har tips, hvad jeg kan gøre bedre?
Synes det er svært at spise mere, når man er mæt.
Siden søndags har jeg tabt mig fra 73 kg til 71,7 kg :)