#1 af calcit
Kender du candida svamp???
Du læser en tråd i debat > kostcalcit
Kender du candida svamp???
Kender du candida svamp har du ustyrlig lyst til sødt. så tag en kold tyrker....prøv at google spyttest og candida svamp....jeg kender en som fik den væk ved afholdenhed i en mdr.....ingen kaffe ,hvidt mel eller sukker.
13 år13. september 2011 kl. 14:08
Wolfgirl (slettet)
re: Kender du candida svamp???
Jeg har haft det engang, men det er gået væk med tiden. Ved ikke om det er pga. livsstilsændring, måske dét at jeg er begyndt at dyrke mere motion og spise mindre hvidt brød osv. Men jeg spiser stadig slik og chokolade flere gange ugentligt(en last jeg forsøger at bekæmpe) og drikker masser af cola light.. Væk, er det i hvert fald.. Så det er ikke længere det jeg kan bebrejde min søde tand xD Men den er måske også blevet mindre udpræget efter at det er gået væk.
13 år13. september 2011 kl. 17:08
fraadern (slettet)
re: Kender du candida svamp???
Jeg har det i de perioder jeg spiser meget sukker, og får altid medicin imod det - har haft det rigtig mange gange nu, og det har været oftere i det sidste år-to år end det plejer. Nogen siger at man med medicin symptombehandler, men gør det sværere at slippe af med det på lang sigt, fordi medicin også dræber de gode ting, som bekæmper candida. Det vil jeg gerne undgå, og denne gang forsøger jeg at spise mig ud af det. Dvs ingen sukker eller fint mel. (jeg faldt godt nok i i går med alkohol, chokolade og hvidt toastbrød - det var det eneste der var at spise hvor jeg var..........) - men det virker som om, at der er bedring..
12 år7. januar 2012 kl. 14:48