Rå svesker cotra rå blommer

Du læser en tråd i debat > kost

Rå svesker cotra rå blommer
100 gram rå svesker 255 kcal, 100 gram rå blommer 42 kcal. Kan det være rigtig? Det oplyser programmet her. Jeg ved godt at tørrede svesker har masser af kalorier, men rå sveske blommer?! Er det ikke bare som blommer?
Jeg plukede sveske blommer og spiste temmelig meget, og blev total forskraket da jeg senere skrev det ind her. Det var godt mange kcal fik jeg der! Eller?...
Mvh.
Katia

13 år6. september 2011 kl. 07:29
re: Rå svesker cotra rå blommer
Mon ikke 'rå svesker' = svesker?
13 år6. september 2011 kl. 08:08
Der er rimeligt mange kcal i blommer.....og svesker alligevel har jeg hele vejen spist svesker i mit forløb...
13 år6. september 2011 kl. 21:39
Svesker ER tørrede blommer. Sveskeblommer=blommer :)
13 år7. september 2011 kl. 14:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });