Undskyld, hvis jeg har sat dette i den forkerte tråd, men har været lidt i tvivl. Jeg er kommet lidt i tvivl, om hvordan jeg burde spise under et deload? Træner pt. Jim Wendlers 5/3/1 fire gange om gange. (til dem af jer, som ikke kender det, så er det ikke styrkeløft program) Hvordan ville I anbefale at spise under en uges deload, hvor intensiteten er nede og man kun rammer 60%, 65% og 70% (x 5 reps) af sin 1RM i de fire store.
Er det bedst at ligge på ligevægtsindtaget, eller skal man også her ligge i et lille overskud? - Målet er større styrke, dog uden større vægtøgning på sigt.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er kommet lidt i tvivl, om hvordan jeg burde spise under et deload?
Træner pt. Jim Wendlers 5/3/1 fire gange om gange. (til dem af jer, som ikke kender det, så er det ikke styrkeløft program)
Hvordan ville I anbefale at spise under en uges deload, hvor intensiteten er nede og man kun rammer 60%, 65% og 70% (x 5 reps) af sin 1RM i de fire store.
Er det bedst at ligge på ligevægtsindtaget, eller skal man også her ligge i et lille overskud?
- Målet er større styrke, dog uden større vægtøgning på sigt.