ingen sukker og minimal indtag føde
Du læser en tråd i debat > kostAblanu
re: ingen sukker og minimal indtag føde
Nej, det synes jeg ikke det er. Ikke i længere tid af gangen, i hvert fald (max en uge el.lign på f.eks. Nupo).
Sukker-delen er fair nok, men kalorieantallet er for lille.
Hvor gammel er du, hvor høj er du og hvad vejer du? Og hvorfor vil du holde så stram en kur?
Sukker-delen er fair nok, men kalorieantallet er for lille.
Hvor gammel er du, hvor høj er du og hvad vejer du? Og hvorfor vil du holde så stram en kur?
13 år16. august 2011 kl. 19:39
calcit
NEJ
13 år16. august 2011 kl. 23:40
Heidibj80 (slettet)
er 31 år 171 cm høj
fordi jeg kæmper med de sidste kilo fra graviditeten
fordi jeg kæmper med de sidste kilo fra graviditeten
13 år17. august 2011 kl. 18:27
Nuseren (slettet)
Indtager du så sødemiddel? Jeg vil lige hilse at sige sådan noget som nupokur bare giver en ekstrem dårlig energi :( :( Kan anbefale at du indtager omkring 1400 kalorier om dagen. Således vil dit vægttab gå langsomt men på den måde vil vægttabet også med større succes forblive :)
13 år21. august 2011 kl. 20:52
Ablanu
Du skrev ikke hvor meget du vejede?
Hvorfor holde så stram kur pga. det? Et mere 'normalt' indtag vil give dig større sandsynlighed for at bevare vægttabet :)
Hvorfor holde så stram kur pga. det? Et mere 'normalt' indtag vil give dig større sandsynlighed for at bevare vægttabet :)
13 år21. august 2011 kl. 21:25
carinacarina (slettet)
Hej Heidi.
Baseret på personlige erfaringer, vil jeg sige at de fleste vil kunne holde sådan en kur i et lille stykke tid, men så vil kroppen også hige efter mad, og man vil normalt tage det på igen. Men folk er selvfølgelig forskellige, men mener det vil være bedre med et lidt højere kcal-indtag, måske 1200 kcal. - ved ikke hvor meget du forbrænde på en normal dag, så det er lidt svært at sige.
Men held og lykke, uanset hvilken måde du vælger :-)
Baseret på personlige erfaringer, vil jeg sige at de fleste vil kunne holde sådan en kur i et lille stykke tid, men så vil kroppen også hige efter mad, og man vil normalt tage det på igen. Men folk er selvfølgelig forskellige, men mener det vil være bedre med et lidt højere kcal-indtag, måske 1200 kcal. - ved ikke hvor meget du forbrænde på en normal dag, så det er lidt svært at sige.
Men held og lykke, uanset hvilken måde du vælger :-)
13 år22. august 2011 kl. 06:26
hvad sys i ??
min kur består af ingen sukker
og mine kalorie indtag ligger på ca 900 stk om dagen ??
er det i orden at holde så stram en kur ???