#2 af heidi1988 (slettet)
Aspartam og andre sødestoffer
Du læser en tråd i debat > kostheidi1988 (slettet)
re: Aspartam og andre sødestoffer
Har læst mig gennem det meste nu og det er da helt vildt - er helt bange for at indtage de tyggegummi/gajoler og sodavand som jeg har derhjemme:-/
Vil når det er spist forsøge at strege aspartam, så godt det nu kan lade sig gøre, fra min kost!
Alle der intager store mængder aspartam burde læse denne tråd og især dem som er gravide - det er virkeligt skræmmende.!
Vil når det er spist forsøge at strege aspartam, så godt det nu kan lade sig gøre, fra min kost!
Alle der intager store mængder aspartam burde læse denne tråd og især dem som er gravide - det er virkeligt skræmmende.!
13 år12. august 2011 kl. 12:50
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år12. august 2011 kl. 13:24
Trif
Føj for pokker - ikke særlig rar læsning...
13 år12. august 2011 kl. 13:27
heidi1988 (slettet)
Ja er stor tilhænger af alt med måde sætningen, men synes stadig det er ret vildt at aspartam som egentlig er nerve gift er blevet tilladt i så mange fødevarer.
Så selvom jeg vil prøve at undgå det bliver det nok meget svært, da jeg heller ikke har tænkt mig at begynde at indtage/erstatte med sukker i stedet:(
Så selvom jeg vil prøve at undgå det bliver det nok meget svært, da jeg heller ikke har tænkt mig at begynde at indtage/erstatte med sukker i stedet:(
13 år12. august 2011 kl. 13:47
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år12. august 2011 kl. 14:34
Nuseren (slettet)
NUPO indeholder Aspartam!!!!!! Fy da for den lede, hvor er jeg ked af, at jeg har overset den detalje.... ØV hvor er jeg færdig med det lort...!
Fødevarestyrelsen har ovenikøbet erkendt at der er en langt større mængde Aspartam en tilladt i Nupo classic :( Stof til eftertanke... Har faktisk oplevet vægtstigning efter jeg er gået over til cola light og pepsi max... :(
Fødevarestyrelsen har ovenikøbet erkendt at der er en langt større mængde Aspartam en tilladt i Nupo classic :( Stof til eftertanke... Har faktisk oplevet vægtstigning efter jeg er gået over til cola light og pepsi max... :(
13 år21. august 2011 kl. 21:09
avril.dk
Prøv især også at læse kommentarerne under artiklen i linket... Skræmmende.