For meget salt?

Du læser en tråd i debat > kost

For meget salt?
Jeg er ret glad for salt på min mad, er jo nok lidt afhængig af det.. Selvom det er skidt, I know..

Går det lige op, hvis man drikker rigeligt med vand?
Skylles salte ikke ud af kroppen på den måde?
Tænkte at man måske opvejer det lidt på den måde. :)
13 år29. juli 2011 kl. 18:19
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år29. juli 2011 kl. 19:03
re: For meget salt?
måske er det bedre at kryde sin mad med div. krydderurter så behøver man ikke så meget salt
13 år29. juli 2011 kl. 20:33
re: For meget salt?
Min mand har aldrig spist salt tværtimod.....men efter han har fået for højt blodtryk kan han ikke få nok af salte ting....
13 år29. juli 2011 kl. 21:01
..
Jeg kender godt rådene med at spice op med krydderier.. Men mangler altså bare saltet alligevel ;)
13 år30. juli 2011 kl. 00:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });