#2 af Need2befit (slettet)
Er det noget, vi vil undgå?
Du læser en tråd i debat > kostNeed2befit (slettet)
re: Er det noget, vi vil undgå?
& er sukkerfri syltetøj noget I vil anbefale?
13 år27. juli 2011 kl. 21:26
calcit
kun hvis du kan lide det.....noget smager fint eks. mærket søbysøgård....kan købes på apoteket i denne by...
13 år27. juli 2011 kl. 21:29
Need2befit (slettet)
snakker vi om syltetøjet eller? (:
13 år27. juli 2011 kl. 21:30
mona0524 (slettet)
kulkydrater er mange ting. der er gode og dårlige
de dårlige findes i ren sukker slik osv de har ingen næringsværdi de giver bare kroppen et hurtigt kick og så de gode også dem man kalder lansomme de optages langsomt i kroppen som man får gennem grønsager brød kartofler og den slags så vidt jeg husker er der taget højde for det i programmet. Du kan se det under kulhydrater, når du har tastet din vare ind
men undgå sukkeret i maden. sørg for mange fibre de holder dig mæt længere
jeg håber min forklaring vartil at forstå ellerd spørg igen
Mona
de dårlige findes i ren sukker slik osv de har ingen næringsværdi de giver bare kroppen et hurtigt kick og så de gode også dem man kalder lansomme de optages langsomt i kroppen som man får gennem grønsager brød kartofler og den slags så vidt jeg husker er der taget højde for det i programmet. Du kan se det under kulhydrater, når du har tastet din vare ind
men undgå sukkeret i maden. sørg for mange fibre de holder dig mæt længere
jeg håber min forklaring vartil at forstå ellerd spørg igen
Mona
13 år27. juli 2011 kl. 21:35
calcit
undskyld det staves søbogaard....laves på midtsjælland.......ja marmelade som smager godt....min søn elsker syltetøj / marmelade og det var noget han ikke ville undvære da han fik diabetes 1.....
13 år27. juli 2011 kl. 21:36
Need2befit (slettet)
Hvordan kan se det under kulhydrater, når jeg taster det ind :-b?
- Det er fordi jeg træner og træner, til en flad og tonet mave, og jeg vil helst ikke ødelæge det. (:
- I hvilken by? ;)
- Det er fordi jeg træner og træner, til en flad og tonet mave, og jeg vil helst ikke ødelæge det. (:
- I hvilken by? ;)
13 år27. juli 2011 kl. 21:39
calcit
13 år27. juli 2011 kl. 21:48
I dag var jeg i Bilka og så, at der findes müsli fra Belsø uden tilsat sukker, men naturlige sukkerarter, men så kiggede jeg om bag på og der stod; kulhydrat... et eller andet jeg ikke kan huske og så sukkerarter; 26g - er det godt eller skidt?
& er sukkerarter noget man vil undgå?
Der findes også sukkerarter i fx cheasy' yoghurterne osv.